onsdag 23 maj 2012

Antar utmaningen..

och visar en bild på en av mina skolavslutningar!
Det var när jag tog studenten på 80-talet!!

Från när jag slutade 9:an har jag inga bilder och tur är nog det.
Jag och mina närmaste vänner som var de tysta och lugna i klassen under hela grundskolan flippade ur totalt! Hade varit till Stockholm några dagar innan avslutningen och köpt tröjor med "Rulle"  på, kepsar och fula solglasögon! Sen satt vi längst bak i aulan och såg coola ut!! (Skämsminnen)

Då jag tog min sjuksköterskeexamen hade jag en jättefin klänning med matchande kavaj till som mamma sytt.  Det har jag nog kort på någonstans långt ner i en kartong..

Idag har jag suttit inne framför en dator hela dagen. 
Vi har fått ett nytt  journalsystem  på jobbet som vi lärt oss..



Follow Signe Katarina

1 kommentar:

  1. Åh så skoj att se!!!! Å Rulle väcker nostalgiminnen big time... *ler* Lämnar massa kramar och hoppas du ahr en lika strålande dag som jag har <3

    SvaraRadera

Follow Signe Katarina